torsdag 7 januari 2010

oj vad jag är efter!

Jahapp, jaa, nu ska ja äntligen skriva om nätterna i stugorna å nyårs! ^^ haha lite efter, javet, men bättre sent än aldrig ;)

aja, komme dit förra onsdagen :) (var jäfligt pinsamt eftersom ja typ inte kände ngn^^) öppnade första ölen efter en stund å partyt drog igång :) klockan va väl 5 sku ja tro ^^ å vid 12 vare slutt! xD haha men blev ändå en sen natt :) hade svårt för att sova så! Å sen fick man inte sova ut heller -.- usch! Men aja, låg kvar i sängen så länge som ja kunde, innan jag å Eve drog iväg till Bissjön :) Gjorde ett stopp i btk å handlade lite för kvällen :) sen bare av till Pontus (som ja inte träffan på lääänge) å även nå andra från Eves klass :) de va väl trevligt :) sen bare av en till sväng på konsum på hemvägen ^^ haha när vi kom till Bgm igen, så höll pojkarna på spela Risk :) såg inte så spännande ut, men va säkert kul :) sen gick nåra iväg å gjorde middagen, medans andra gjorde sig i ordning för kvällen :) Och middan, den va bara såååå god!! Och ptjaa, efter de så drog de igång partyt igång igen ^^ lr jaa, killarna började väl me vinet klockan 12 mitt på dan xD haha men för oss andra drog de igång efter middagen iaf :) men inte för mig, ja höll mig till lite senare iom att ja va rädd att min mage sku kajka! Å jaa, innan 12 slaget va alla bara så jäkla övervänta ^^ haha å när de äntligen kom gick vi ut å panga, sen sprang dom omkring å skicka runt champagne till alla xD spårat men KUL! :) Sen fortsatte vi till nångång ^^ haha
Å nu kmr nog de bästa av allt! Jesus (Isac) kommer in lite sådär halvförstörd när dom i våran stuga lagt sig :) å ptjaa, va ska man säga ^^ hans lillebror Judas hade ju då först å främst ramla ner från sängen xD han låg då på överslafen å ramla ner där ifrån när han sku på dass, å vad som hände efter de, jaa, de får nog bara vi som va där veta ;D HAHAHAHAHAH

Tjingeling

Inga kommentarer: