tisdag 9 februari 2010

Fraaa tatatatata !


Imöra smäll de igen! :D längtar längtar längtar!
Känner doften av dididiesel! Å Jcb såklart! B)
Tror att jag ska köpa mig en egen (hehe dagen ja blir rik) så ja kan gifta mig me den! Å leka med den! Då skulle jag bli glad, för då skulle jag ha allt jag behövde! :) En man som man kan skotta snö tsm med! :) å massa meeeer! :D hihi kan ju inte bli bättre!
Borde egentligen sova snart, så jag är pigg imorron :) vill ju inte gå å släpa hängstjärten efter mig! :O de skulle ju bara vara pinsamt!
SEN så MÅSTE jag börja blogga oftare känner jag. Skriva av mig! :) Meeeen de tror jag på när jag börjar med de! Bdb ha ju iaf gått bra i en månad.. så då borde de väl inte vara nå problem me bloggen heller? -.- Aja, slut för mig :D

Tjingeling!

Inga kommentarer: