måndag 21 juni 2010

Planerplanerplaner! :D

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud va ja ääälskar mina ideér ibland! :D
Nu ha ja lagt upp dessa planer för karln! (a)
Plan Nr1:
Hans bil ska få vara me i mitt å frugans "pimp my ride"! Efter de han gjorde me min old Betty, så ska han få igen, men vi ska pimpa om hans gula fula ådi, så de blir en fin ådi! :D Men detta måste ske nattetid, eftersom han jobbar å använder bilen om dagarna -.- så ännu är inte denna plan helt välplanerad!

Plan Nr2:
Se till att sova hos Karln, ha old Betty där, cykla in till staden mitt på dan, låna bilen av mami, handla till middagen ja ha tänk bju på :) plocka upp frugan, ställa till alla ljus (som han då ska få följa när han kmr hem från jobbet), fixa nå fina lappar där de står nå mys som ska stå vi ljusen (inte alla, men de flesta) hitta ett bra ställe att ha "slutmålet" på, som ska vara en plastros omringad av massamassa ljus, å ett fint kort där de står "när denna ros vissnar, vissnar mina känslor för dig".
Å eftersom de är så jag känner, så kan ja ju inte annat än säga de på ett mega gullit sätt! :$ mwuahahah! Känner mig så gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt romantisk! :D Å fan ta han ifall han inte tycker om de! o.O Menmen, denna plan kmr iaf att slutföras! :D Å jag hoppas de ska gå göra nån dag nu i veckan :) kmr bli awesome! Ett minne för livet! :D hihi
Tjingeling

Inga kommentarer: