tisdag 15 juni 2010

Shit!



Måste ladda in ALLA bilder från förra veckans händelser! :O Är ett x antal, som bara ligger i mobilen å väntar på att få bli blottade :D hihi Var absolut den BÄSTA veckan ever! Å jag kommer sakna de som fan! :( På en vecka ha man hunnit spara nå så råjävulst me minnen! "jag slår vad om att du inte kan få av dig kläderna på 30sekunder" kommer tex att leva kvar föralltid! xD haha Kubbspelet och fylla körragömma :D å bäst av allt! SANNING! :D Fy fan alltså..
Men aja, de är bara att komma ihåg de bästa, å försöka göra favoriter i repriser snart! =D

Saknar karln min nå så otroligt mkt!
Christoffer, de finns verkligen inga ord som kan beskriva hur mkt du betyder för mig. Tack vare dig har jag äntligen fått min styrka tillbaka, den styrkan som ska ta mig överallt, som jag vill dela med dig, hela vägen!

Tjingeling

Inga kommentarer: