torsdag 14 juli 2011

Arbetssökande!

igen....

Känns ju sisådär mega tråkigt!

Orkar inte ännu en gång! Men väntar iaf svar på några st, så ja hoppas !

Så kan ju göra ett nytt försök att skriva om mina otroligt tråkiga dagar! xD
Än så länge har de inte hänt så mkt denna dag, men ska göra ett ryck på bäverskinnet, borde ha varit klart för längelängesen, men jobbet tog de mesta av min tid å sen så hade ja i stort sätt alltid ngt att gör när ja komme hem! :) men aja, nog om ursäkter! Ser iaf ett oerhört framsteg! :D
Helgen ser ut at bju på en resa åt Hörnefors, där mormor ska firas om lördagen, så de ser jag framemot! :)

Hmm... Vad kan ja mer skriva.. JO! Kan ju alltdi berätta att jag, av alla personer, fick leka modell för en dag :D nog för att ja int är ensam om saken, utan de är rätt många som gör de, så är ja ändå chockad att jag ställde upp! :) Men men, ska lägga in några bilder vid nästa inlägg :D

Tjingeling! :D

Inga kommentarer: