fredag 15 juli 2011

Höhö!

Kan dela med mig av dom här två söta pärlugglorna som "sjungt" hela vintern i byn, å som senare fick sig nå ynglingar, inte allt så långt från huset! :)


Trevlig morgon! :) Solen lyser, P!nk spelas i lurarna, å snart är kaffet klart. Kan de bil bättre? :D Neej! Eller joo... mekanismen i min svank funkar inte helt 100, å ja har så ont! Självklart börjar de när praktiken är slut, å de är ju ett plus i kanten, men ja skulle bara vilja ge den ordentligt med stryk!

Insåg även igår att man borde inte lämna mig med knivar.. Dåligt val.. Skar mig över nagelbandet å in mot nageln -.- gick ju rätt bra.. men då de andra, RAKT över mitt snus finger. Å de svider så fruktansvärt äckligt mkt när jag ska knåda mig en snus! Whyy?!?! :( men aja de är snart läkt! :)

Tjingeling

Inga kommentarer: