onsdag 10 augusti 2011

22.57

Höhö kan bjuda lite xtra på mig själv ikv, med en bild från studentveckan 2010! Var nog mitt i att tagga inför "ja slår vad om att du inte kan få av dig kläderna på 30sek" lr hur de nu va x) Men roligt va de! Undrar vart den filmen har tatt vägen... Då kunde ja ha bjudit på xtrem underhållning! xD haha

Men men, denna dag har vart helt okej! Rätt död som vanligt, legat i soffan sett en å annan film, nött på sockorna å pillat naveln tills den blev röd! Så ser mina dagar ut på ett ungefär :) de enda som skiljer är sträckorna ja går i huset höhö
Sen ha ja även gjort premiär på rävjakten för denna säsong! :D de kändes skönt, även fast de skedde utan resultat xD haha men må ju tänka på gammfolke som faktiskt har huvud nog att sussa i tid x) men satsar på mer ordentlig jakt nu i helgen! Längtar :D

Sen hoppas ja väl på få mig tid att träffa Samuwel ngn dag i veckan, börjar va ett tag sen, å lite bus skadar väl inte? B) å få ppleva lite gamla goda minnen iaf :D

Sen borde jag också, som ja vet inte kmr ske, ta mig tid på cykeln OCH styrketräningen xD om inte annat zumba o.O skaka lite rumpa! Så se då förfasen å hålla i hatten imorron om ja drar igång me zumban, för då kan de bli varning för jordbävning! x)

Tjingeling

Inga kommentarer: