måndag 29 augusti 2011

Oh yeah!

Kan slänga in ett helt onödigt inlägg, enbart för att jag är så rastlös!
MEN jag saknar faktiskt jobbet... Första lediga dagen å redan äckligt rastlös x)
Men har faktiskt vart duktig å följt mor å far uti skogen å släppt hunden en sväng, dock inte ett enda vilt.. Men promenaden va värd varenda minut!

Jag hoppas på få en bättre start imorronbitti, me en jädra go kopp kaffe å lite småttågott i magen som ger mig energi till Zumba, så ja få skaka av mig rumpan, men först å främst cykel en stund som uppvärmning, sen pumpa muckler! :D nu jädrar ska ja bli biff

Sen får vi se om de bjuds på vinkväll imöra me Angel, anser att efter en lång arbetsvecka få man blanda in lite alkohol mitti veckan så man verkligen får slappna av! B) Aja, mer om de imorgon!

Tjingeling

Inga kommentarer: