söndag 13 november 2011

I wish you were here with me tonight

Har haft en helt sjuktunderbar helg!
Men nu åter till saknaden...

Never thought it would hurt so much without you by my side
Gör allt för att bara försöka glömma, för att få må bra, men varje gång glömmer jag hur svårt de egentligen är. Att ha lämnat ifrån sig 80% av en själv till ngn man älskar och tvingas göra ett sjujävla svårt beslut om att gå sin egna väg, helt emot sin vilja, är pest och pina..
Många verka förvänta sig att man bara ska göra ett axelryck å sen är allt glömt, ptja de kanske funkar för en del men hur mkt kärlek var de då egentligen me i bilden? Själv går ja fortfarande å lider över mitt val å går funderar på "hur de kunde ha blivit", å de spelar ingen roll hur lite denne person egentligen förtjänade mig för han var den som en gång betydde mest i hela mitt liv, å gjorde just mig till den lyckligaste personen på jorden.

Jag hade hoppats på att vi skulle få ett bättre avslut, men mest av allt önskar jag att de som hände aldrig hänt

Slut på tramssnacket nu!
Ha en fortsatt trevlig kväll !

Tjingeling

Inga kommentarer: