måndag 14 november 2011

NU va de söndag (i min värld)

En härlig söndag idag, å imorron är de åter till jobbet! :D
Dagen var väl sidådär i början, kunde knappt sova igår kväll pga att ja mådde dåligt, å hade typ kräkus mage x) men klarade mig rätt fint, somnade väl bara sisådär kring 01.30 om inte senare ^^ vaknade väl kring 10 imorse å väntade på Teddus heeeeeela dagen! Men han kom ju int förrän 16 idag... -.- så hade xbox dag alldeles för mig själv! Men ja kom ju framåt å Gta iaf ^^

mihihi jag och mitt xbox <3

å på tal om bananer så konstaterade jag igår att mitt xbox, min kroppstrumpa och min blogg ger mig all den kärlek jag behöver. Mitt xbox gör allt jag säger åt den att den ska göra, min kroppstrumpa följer mig vars ja än går å myser me mig konstant utan klagan och min blogg lyssnar på allt jag har att säga utan att avbryta.

Tycker de stäm oerhört bra!
Men nu blire säng å tagg för flyget imöra :)
SÅ hade bäst så lämnar ja ett spår igen om en veckan!

Tjingeling

Inga kommentarer: