fredag 19 december 2008

Hej hopp gummi snåpp! :D

Är hos neerdie mikael :} har tråk, väntar på min cola, siter vid mina snuskiga chips som ja inte alls är sugna på :D Snart jul, har inte julhandlat än, är inte sugen heller för den delen -.- allt jag önskar mig i jul är dig, å de är bara att glömma... Bajs.... Bajs.... Och åter bajs... Va ska jag göra då? Du är omöjlig, men ändå är du så intressant :S Jag fattar inte :S hur många killar som helst få komma, men de är ändå du som vinner, även om de int händ så mke mer xD ahahaha Svammelmaja :} ajaa, de finns int så mke att göra än att titta :} just fasen,, jullov, jag kan inte titta -.-
Måste börja sätta igång med pärlan och fixa, nu när jag äntligen har gott om tid :) är ändå pepp..
Får ser vad som händer på nyårs, för mig och Linnéa bli de nog stan iaf :) nice nice å ännu mera nice :)

<3

Inga kommentarer: