lördag 6 december 2008

Kul..

Igår var en underbar kväll. Fick veta saker som faktiskt var lite jobbigt för mig, men det finns inte så mycket att göra.. Jag tänker i alla fall inte sjunka lika lågt som en viss annan person som tog i från mig något som jag verkligen älskade. Om tiden bara gick att spola tillbak, eller åtminstone så att man fick se tillbaka på allting på storbilds tv.. Personer har verkligen lätt att förstöra för mig. Varför vet jag inte, men jag antar att de är roligt..
Gjorde jag rätt eller gjorde jag fel? Det är frågan. På sätt och vis gjorde jag rätt eftersom att jag tänkte på mig själv för en gångs skull.. Men samtidigt känns allting så fel.. Jag ville aldrig mista dig, men jag gick min egna väg ändå.. Har testat flera olika saker för att glömma, men nej, de går bara inte.. Har försökt träffa andra, men nej, det känns bara fel. Har försökt få kontakt med någon intressant, men nej, de blir bara fel..
If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I’d be a better man
I’d listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he’s taken you for granted
And everything you had got destroyed
Bajsbajs och åter bajs.,.

Inga kommentarer: