tisdag 6 januari 2009

Hallå i stugan! :D

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! Va ska man skriva annat än att man ligger å skakar å biter smått i kudden för att hålla glädje skrattet borta? =] Har haft ett jätte flin ända upp till öronsnibarna idag :] Vet inte vad jag ska säga.. Han gör mig mållös, jag tappar vartenda ord! Jag lovar, han är som ett virus! =]
Detta virus kallar sig för Anton, och är för tillfället mkt farligt! Han får dig att falla pladask! Å de finns inget du kan göra.. Inte ens din närmste vän kan ge dig psykologiskt stöd så att du klarar dig ur situationen, utan de gäller att agera snabbt, antingen ta dig an viruset eller försöka dra dig ur innan det klibbar sig fast! Detta virus sätter sig snabbt nära hjärtat och blir allt större för varje dag som går! Enligt mina undersökningar så är det här viruset det bästa man någonsin kan tänka sig att dela det mesta med, allt från mysiga hemmakvällar till regniga promenader, allt från onödiga samtal till världens finaste stunder!
Detta virus finns i samma olika former, men är mkt sällsynta! Så upptäcker du ett virus med en underbar personlighet, så kontakta kärleksinstitutet och berätta om just din upptäckt, och varför den gör just ditt liv så speciellt! :)


Varning för Virus! :D

1 kommentar:

Linnéa Karlsson sa...

Jag ha också ett virus :] men inte samma som du :]