onsdag 7 januari 2009

Shululu =D

2oo9 börjar förjävligt bra! :D hänger knappt med! Allt ha bara sagt *POFF* åsså ha de komme upp ngt! =D haha Å jag hoppas att jag får fortsätta detta år med ett leende på läpparna! =)


Snart börjar skolan om också, längtar som TUSAN!!!!! Bara 5 dagar kvar =D Och som jag har fattat det så åker jag snart ut på APU igen, kommer bli grymt kul! Kommer väl att vara lite ringrostig från början, men de är man väl alltid? xD Iaf på nya ställen =] ska väl försöka ta och tuffa upp mig lite å våga prata lite mer än då jag var på Wist :D men de kmr nog gå bra! :) Få vara själv så ofta som möjligt så att ja tvingar mig själv att prata dagen efter xD haha =)

Jag hoppas att jag får vara på Skellefteåbil å skruva lite Scania, är inte så där jätte speciellt sugen på att skruva traktorer =/ då ska de då vara ngnstans där jag trivs och få lära mig ngt, inte städa å såna saker :S då bli man´ju ba allmänt less å uttråkad.. Men men, ja kan ju alltiid hoppas på att ingen annan vill va där =] hihi
Saknar Wist otroligt mkt, finns inga ord som kan beskriva denna saknad! Alla roliga gubbar som fick min dag perfekt! Räknade inte med att så många skull va så snälla som dom va. Visst fiick jag en massa blickar av en del, men de va ju lätt att gå med huvet högt å visa att skruva lastbilar verkligen var något som jag ville! För det vill jag, mer än vad jag själv trodde. Men dessa blickar försvan så småningom, och förvandlades till helt andra ansikts uttryck.
Tack Johan, Sören, Lingan och lite Jim å CS för att ni tog hand om mig smått under mina dagar på wist! Å självklart för era erfarenheter som ni delade med er!


Torsdag - öööh? :D
Fredag - Förhoppningsvis åka till Skellefteå och vara me Hagg Anton :] Längtar!<3
Lördag - Blir det som planerat bli det att gå på bio med min älskade vän Daniel :] Längtar!
Söndag - Sova tidigt och tagga till skolan! :D

1 kommentar:

Linnéa Karlsson sa...

Tack bejb :] jag håller tummarna för dig och Anton också! Jag hoppas verkligen att det här funkar! Sen om han vet vad kärlek är återstår att se men vi hoppas på att det verkligen blir toppen bra :] pussssssssssss<3