söndag 25 januari 2009

Tjollahopp i tjoller stigen :)

Jahapp, då vare söndag igen! känns ganska skönt. Ligger just nu å myser me min håriga bäbis :] ska snart gå å lägga mig så jag tar mig upp imorron någongång så jag kan läsa resten av av som ska läsas till jägar teorin ikväll! :) Pepp! Var då inte lika mkt att läsa den här gången som de va förra veckan :S de va hemskt! Men ja överlevde! :)
Måndag blir det bilbolaget och skruva scania, är riktigt riktigt peppad! :D Finns de nå bättre än att va på apu? Skull int tro de! Skolan verksta sug ball* :D och jag å Lage sitt ju i stort sett bara vid datorn å int gör ngn nytta ^^ haha nog för att de gick bättre när han va sjuk :O ^^ blocket borde förbjudas ibland! (A) hehe :) Måste försöka komma på ngt att tillaga på måndag så ja får i mig en ordentlig middag för en gångs skull ^^ Lär behövas mkt i magen dom här veckorna :) Sen blir det tidiga kvällar (blir förvånad om ja lyckas hålla de) så de int bli så jobbigt att kliva upp ^^ Å nu ska mina planer inte bli förstörda! Glöm de! nu ska allt gå som planerat! Måste börja ta mig i kragen å börja ut å gå igen varje kväll :S de fick mig att må så bra, och alla bekymmer bara försvan.. Aja, nu ska jag nanna kudden :]
Sussi <3

Inga kommentarer: