torsdag 14 maj 2009

Happyface! :D

Me so happy, me very happy! :D "Fixa" ett projekt objekt till trean igår tack vare Landin :) Så länge pappsen går med på köpet :) billigt vare då också! Han skull lätt kunna få mer för den än vad jag bjö ^^ Men de ska vi inte tala om. Sen fick ja besked idag att min "morbror" va å kolla på jettan han köpt, så de bli å dra hem den kanske nästa helg :) Han far med motor å låda, men vad gör de :) Har iaf en lagomt komplett reservdelsbil :D Mwuahaha Mina dagar kan absolut inte bli bättre är ja rädd :) Lr jo, de kan de :] men de är för mkt önsketänkande för mig!
Sen slog jag vad med Linnéa igår om en sak :) Har till den 13 Juli på mig att genomföra de, men ja kommer aldrig att våga (A) så ja tro ja ska smyga de lite diskret bakom axeln å låta bli :) hehe Meeen, imorron är de sista delen i nationella, och de kmr gå käpprätt åt hellomvittes :D kmr absolut inte att kunna koncentrera mig :} Men de få va!
Sen ha ja vare "duktig" å städa nästan hela lägenheten, nu ser de ju nästan ut som en lägenhet iaf :) så de få duga tills imorron :)
Lördag bär de av till Luleå på informationsdag inför mönstring, men ja lär väl int få mönstra förrän nästa år -.- Lagomt surt, men de är bara att bita ihop å träna tills dess.
Söndagmorron blire naturbruks å skjuta på simulatorn :) ska bli sköönt! Sen ska ja väl bara ligga å slöa å inte röra arshåle nå många meter :D

Tjingeling!

Inga kommentarer: