tisdag 5 maj 2009

Onsdag


Haha somnade lagomt tidigt igår! :D Skönt var det kan ja lova! Men inte lika skönt i morse -.- Nacken hade pajja, kroppen var totalt slut och jag var helt klart hjärndö! Kan de bli bättre? -.- Kämpade mig upp och leta fram telefån för å kunna ringa mamma så hon fick sjukanmäla sig, de sved. Sen ha ja lega halvdö i sängen hela dagen å smsa me Henrik, som kom lite senare och följde mig på mamma mia å åt! :D Haha sajtan så gott de va å sajtan så arg ja blev! :D Killen som stod i kassan måste ju ha vare hög lr nå O_O Henrik skull ha kunna få en gratis pizza, och ja fick för lite pengar tillbaka -.- Men dom fick ja igen! :D Sen satt vi där å prata ett tag, tills ja höll på somna. Jag är inte frisk! :D Fast de är väl svårt när man är sjuk på heltid :} men men.. Nu sitter jag här igen, ha nästan nyss skickat hem Emil som fick mig på fötter igen när de gäller jägar, å sajtan va ja ägde han (A) Mwuahaha
imorron hoppas ja på att ja ska orka med skolan, är ju trotts allt bara halvdag, men ändå, 35-40 min å gå när kroppen gett upp är inte kul :) Fast he gå ju alltid kräla sig fram om de skull vara så.

Piteå Crujsingen va sujper kul i Lördags! :) Sprutludret Karlsson var då pepp, kan ja lova! ;P Hände väl egentligen inte så jätte mkt förutom att stå i bilkö å på macken å prata me några :)
Men om de slår skjutningen i söndags vette tusan :D Så underbart underhållande! Hittade mig ett nytt fritidsintresse, måste bara införskaffa mig en hagelbössa som passar :) Men men, berömm fick ja då också, bra anläggning, hållning och pang på rövbetan! Inge siktande och tvekning här inte :) Fast ja, de kmr väl bli annars sen ^^ mwuahaha
Men nu blire sängen och massa mys där med en film så ja kan somna :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: