onsdag 20 maj 2009

Underbart?




Nej, men ja ha iaf börja ta mig nånstans med bilen och ytrosten! :) Så på den fronten är ja rätt så nöjd. Skjutningen idag, är ja mindre nöjd med, men ja klara de svårare sakerna lättare :) de som kmr va de mest jävliga på uppskjutningen! ;D så ja måste börja träna me pappsen!! Mamma slipper ju uppskjutningen för högvilt -.- så hon ha ju bara småviltet att gruva sig för -.- bajs! Ja hoppas ja ha turen med mig den dagen iaf! :D

Sen ha ja en annan sak ja inte tar mig nånstans med. EN jäla fråga, å ja kan ha svaret.. Annars är de bara vad jag själv tror att de skull kunna vara, men med flera svar från mina egna frågor gör de inte lättare :S skull bara vilja veta varför, å speciellt om jag ha gjort ngt.. Men ja kan inte tänka mig att ja ha gjort de :S men men... Allt ska man väl inte förstå helt enkelt..

Imorron börjar ja jobba, då blire lite klirr i kassan :) och klirr i kassan = inköp av hagelbössa och annat smått å gott :) Ska iaf va skönt å få vara ute och röra sig, släppa tankar å annat skit efter sig :) komma hem, äta å sen ut i garaget en stund innan sängen kallar :) UNDERBART!

Men nu blire å nanna kudden å dra min sängvals! :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: