fredag 26 juni 2009

Aj som sajtan! :O

Nu ser ja inte ut som en räka längre, utan snarare som en HUMMER! :O Har bränt mig som sajtan :S förbannade väder säger ja bara! -.- Men ja ha iaf insett varför ja inte brukar ligga å sola -.- för de första så är de jäfligt jobbigt å ligga still, sen bränner man sig ju bara :O å de gör så ONT!! :@
I veckan ha de inte hänt så fruktansvärt mkt faktiskt :) har varit i lägenheten några dagar å haft körlektioner måndag och tisdag, gick väldigt bra :] Halken den 11augusti, YEY! kmr inte ha mitt körkort förrän nångång ^^ känns underbart ^^ skulle nog ha börja lite tidigare, men men, bättre att ta de sakta men säkert :) Sen ha ja träffa Daniel :] va oerhört trevligt :] sen Henke också :) å vi va å tokkäka glass ^^ och tok va ut å gick x) men de va kul :)
Får se vad helgen bju på :) hoppas på ngt spännande, men de kmr garanterat bli att ligga hemma antingen här, eller ute i solstolen å förstärka hummerfärgen x) Sen hoppas ja på lägenheten redan på måndag kväll, så ja hinner vänja mig för veckan, och göra mig i ordning för körningen, ja hoppas bara på att nån ha lust att underhålla mig ngn dag iaf x) annars lär ja väl mögla fast kraftigt framför datorn lr framför tvn ^^ och de är mkt onödigt OM detta fina väder håller sig kvar :O så slå gärna en pling, lr skicka iväg ett sms och just du råkar ha tråkigt å ha lust å hitt på nå x)

Tjingeling! :D

Inga kommentarer: