tisdag 30 juni 2009

Akta så ja inte sliter av mig mitt brutna ben och...

SLÅR DIG MED BLODIÄNDAN!!!! :D

Haha jaa, detta va då mitt påhitt idag :) Vet inte riktigt hur jag kom in på de, men ska man ta sig ur djupa gropar, ramla, göra sig illa, rulla ner när man nästan ha töjje sig upp, sen funderar man ett tag, hittar en stege som man bara hinner klättra upp halvvägs på som sedan gå sönder så man faller pladask mitti gropen, ställer upp stegen igen, klara mig denna gång hela vägen upp, putta ner ofrivillig person i gropen, skrattar, får ett ninjaskutt efter mig som sparkar ner mig i gropen igen, jag bryter ena benet, jag får hjälp upp från gropen, jag sliter av mig benet och daskar till honom med blodiändan!! :D :D Och sen viker mig dubbel (me mitt ben i ena handen) för att de va oerhört råligt! :D Detta var min kväll :) väldigt skoj må ja säga, å speciellt att skriva om den x) Ja, de va allt för mig denna gång :D hoppas detta duger tills vidare XD

Tjingeling

Inga kommentarer: