söndag 4 september 2011

Gårkvälln..

Spenderades me en go gammal vän, Ted :) Va riktigt tervligt å få träff han igen, så ja klagar inte att morgonen blev tidig innan ja kom mig hem ;D höhö
Iaf så snurrade vi runt lite i Bgm å va en sväng till Btk å kolla bilar å fyllefolk B) fast kan inte påstå att de va så fränt.. Menmen, lyckad kväll iaf! :)
Sedan va ja en sväng åt staden me mor å hjälpte henne me nå saker, sen unnade jag mig en alldeles ny telefon :D Me happy! MEN, enda nackdelen var att ja bara hittade EN telefon som faktiskt föll mig i smaken, så håll i hatten nu, å den va rosa.... Några veckor tidigare å ja hade fått en svart.. suck -.- vem fasen vill ha en ROSA telefon egentligen?!?! :O

Å idag ha man skjutsa mor till flyget, så har haft ett bekymmer mindre under min dag ;D lr så int.. men iaf, så ha ja även stått halva dagen vid spisen o.O mkt ovanligt för min del! Men är man "tvungen" så är man, å ja kan ju inte svälta under jobbveckan :D mihi!
Såå imorron, då jääklar bär de av till Fjollomträsk igen, and me löööv it!
Kan ju även påpeka att bloggen kmr va död fram tills 8dagar, men de lär ju alla stackarsläsare märka om inte annat ;D

Tjingeling

Inga kommentarer: