torsdag 1 september 2011

Höhö!




Konstaterade idag att ja int kmr bli nån bussexpert, utan snarare en äppelklyvarexpert! xD
Fifan va ja ska skure äpplen idag, åt dom stackars små rådjuren... Men de är ju iaf en god gärning, de kan ja ju glädjas över, nog för att ja hellre skulle vilja äta äpplena själv!
Annars så ha de int hänt så mkt spännande, har rullat fram å tbx mellan skogen å Btk å de va int nå vidare fränt, men tiden rullade ju iaf framåt!
Å eftersom jag vanligtvis är så jädra lat, så gav jag mig själv en fetjävla spark baki röven (vilket behövdes) å tränade skiten ur mig själv :O ha aldrig vart så stolt över mig själv på senare tid, men nu jädrar så är ja snart back on the track Höhö Me andra ord så ska ja bli bättre än aldrig förr! Kmr smöra mig igenom hela livet medans alla bara undrar hur ja lyckas ;D höhö nej, skämt åt sido.. Men ja ska kicka ass!

Åter till verkligheten!
Morrondagen verka bju på en sjujädra tidig morron, ska leka rambo ännu en gång, i hopp om att inte tappa bort viltet denna gång... å möjligtvis att få lyckas -.- Sedan ser de ut som staden å steka nå fläsk, ta en titt på A-torp å pjöller la ve några där, sedan pilla navel på Emma å Ludde =] kan fasen int bli mer spännande än så i mitt liv!


Kan även passa på att avsluta detta inlägg me å berätta hur i satans mkt jag saknar jobbet! o.O


Tjingeling

Inga kommentarer: