tisdag 13 september 2011

Kattjäfvel!

Funderar starkt nu på att sitta å vaka på katt ist för på räv... Andra kvällen nu som ja vet att min bäbis fått stryk på sin egna altan! Men den här gången va de inte bäbis som sket ner sig, utan de andra aset som ja kmr att plocka nästa gång ja ser den... Ångrar att ja inte tog me mig nå tillhygge när ja löpte ut, mende är lätt att va efterklok.

Ajaa, denna dag har inte vart så spännande, har lega halvdö på soffan å tyckt synd om mig själv å mina smärtor, men inget att göra åt. Får se om värktabletterna börjar ge me sig, lr om de blir ännu ett besök på vårdis.

Morrondagen ser ut som att åka till stan å möta upp Emma på A-torp, å förhoppningsvis träffa nå glada prickar där :D mihi sedan vidare till min blivande fru :] så får väl se va morronkvällen bjuder på :D

Tjingeling

Inga kommentarer: