söndag 23 november 2008

-.-?

För ja känner så här, ja tror ja är kär, känslorna buuuuuubblar inom mig.... osv osv osv..
Är det verkligen så? Tveksamt, skulle gärna vilja gräva lite djupare å se, men då är jag rädd att ja ska bli allt för besviken.. Vill ju lära känna dig, men hur? Du är ju inte det lättaste objektet precis, men de är nog de som gör allting så spec, att ja får den där känslan som säger att "ge inte upp, de kan löna sig i längden".. Lr så int.. Ja bli så arg när ja ser dig, för du verka int vara den där personen som du egentligen är! Bajs säger jag! Måste börja smida planer hur jag ska få dig att prata, att få dig att se mig (kanske du redan ha gjort), du ser ut som prinsen med de stora slottet å med den ädle springaren ^^ baahahaha, just kidding! :)
Nä, nu tror jag att sängen kallar, behöver få sova :) å drömma förstås! :) eftersom att ja inte får ligga bredvid din sida :] tihi NÄ, nu äre slut snackat! :D

Puss å gonatt :* <3

Inga kommentarer: