torsdag 27 november 2008

=/

Snart jul, och jag vet inte vad jag önskar mig =/ Eller, jag vet en sak, men den saken kommer jag ändå inte att få -.- OM inte ngt skulle hända pang bom nästa vecka! =] hehe Har inte heller ngn aning om vad jag ska köpa till alla =/ jag hatar att julhandla =( De är absolut de värsta som finns!
Den här dagen kan inte ha vart annat än underbar! :) Har spela in en film med Christer, Erik å Ante ^^ Var gode roligt =D haha hoppas den bilr bra efter redigeringen imorron! =D
Såg eyecandy idag :) kan inte säga mer än "Ge mig dig i julklapp" ^^ Haha om de vore så lätt =P

På måndag blir det ÄNTLIGEN att börja flytta saker till lägenheten =D Jag hoppas gode mke att jag sover där första natten på måndag =] Sen kanske det blir att se Skellefteå AIK på måndag med hjärtegull =] hoppas hoppas! Fett nice =D Vi va ändå med på vimmelbilder på norrans hemsida från i tisdags -.- De va mindre nice =P Men de är väl sånt man får ta när man ska ha roligt =]´Hihi ^^ Har äntligen bestämt mig att bli hockeynörd å få mig lite nytt intresse =] NOOT good =]

Men nu ska lilla fröken fräken svammelmajja försöka sova å drömma söta drömmar å hoppas på att ja hinner en sväng förbi skolan imorron å träffa hjärtegull å alla andra sötnötar =] Å möjligtvis smygspana in Eyecandy xD haha går EJ låta bli om jag ska vara ärlig =]

Gonatt <3

Inga kommentarer: