måndag 24 november 2008

Myskväll med Linnéa imorron :]

Verkstan imorron :)
Sen vänta till Linnéa slutar :)
Sen hockey :)
Sen mke bus :]

Måste faktiskt erkänna att den här dagen har varit speciell :) Har varit piggare å gladare än vanligt, å varför vet ja inte^^ Har inte sovit speciellt bra de senaste två veckorna :P Haha lr så beror allt på mitt kaffedrickande om dagarna -.- haha men kaffe är gott :}
Jag hoppas att morrondagen kommer att bli lika bra :) men de vet ja ganska säkert att de kommer bli, Linnéa lyser ju upp hela mitt liv för tillfället :] så de kmr nog bli kanon! :D

5december - Fira Nils, om allt gå som de ska :)
6december - Möjligtvis en chans till inflyttningsfest på Fältis :)

Pusshej <3

1 kommentar:

Linnéa Karlsson sa...

Hihihihiihi jag älskar dig :] du är min värld <3