lördag 8 november 2008

Roligt värre...?

Eller så inte...
Har haft det hur underbart som helst under mina singelveckor, men nu börjar jag faktiskt bli less. Jag känner så väl hur mkt jag saknar att verkligen få känna mig älskad.. Ngn som verkligen bryr sig.. Få krypa ner hos ngn när livet är som värst.. Bara att få ha ngn där!
Men det kmr nog inte hända på ett tag, jag hittar ju aldrig ngt intressant, och gör jag det så duger jag ändå inte. Så det spelar ju ingen roll ändå.. Eller? Nja, det känns som att jag ska lägga ner sökandet ett tag.. Aja nog med problem!

Gårkvällen var kanon med pojkarna! mer finns väl inte å säga om det.. Blev dock mindre kul imorse när jag fick veta att Pentagon brunnit ner. Jag som hade hittat ett ställe där jag trivdes-.-
Men de finns ju inte så mke å göra åt..

Hade bäst!

Inga kommentarer: