söndag 5 juli 2009

Fjoff

Denna vecka har varit spårad, de känns som att allt och lite till har hänt! Från att träffa killar, ge dom en chans, till att stänga sig inne och försöka bli lesbisk igen. Underbart.. En lesbisk psykolog nunna! :D

I fredags va ja å Emma å tönta oss vid karusellerna :) var sjukt kul! Fick henna att åka en karusell, då va jag nöjd iaf och hon mindre nöjd ;D Sen satt vi ett bra tag i min lägenhet och bara pratade :)
Igår kom Linnea :) då skutta vi omkring i området och åkte en karusell, sen blev de att bränna pengar på ett par nya flopptofflor och två nya T-shirtar :) Sen åt vi, gjorde oss klara, gick å kolla läget på gratis området, gick mot Kalles, där stirra alla på oss när vi kom så vi gick lika snabbt, så de blev att hänga på olles ^^ Var minimalt med folk där, så de va faktiskt lugnt och skönt och härlig pratstämning. Jomen visst! Träffade en full Ida och en full Sandra också :) var ett tag sen, så de blev att följa dom in en sväng.. Sen kom Mathilda och gänget :) kunde icket bli bättre! Så de bar av att åka karusell när de andra skull in på området, Ida va rent så packad att hon kunde ha supit mig under bordet om ja hade följt med in dit x) Knasboll!! Är väldigt väldigt väldigt besviken på en massa karuseller :O men inte på kopparna, dom va ju iaf lite fartiga :S Men sen bare av till olles igen å ta sig nån öl och bara prata, sen blev de tjafs? :S eller kanske inte tjafs, men ja kände iaf att ja blev smått förbenad O.O Men de behöver jag inte dra upp för då måste jag bara bli ännu mer lesbisk än vad ja ha tänkt mig ^^

Livet är underbart!!

Tjingeling :)

Inga kommentarer: