lördag 29 oktober 2011

Herre min skapare!

Mitt xbox har tatt över mitt liv de senaste dagarna x) har inte ens haft tid till att blogga, men ikv kände ja m ig lite tvungen xD
Hade ju kommit igång rätt så bra att försöka hålla blloggen uppdaterad varje dag som ja va ledig, oavsett om de är ngt värt ja ha att dela me mig av lr inte -.- Men ptjaa, denna vecka kom som sagt mitt kära xbox ivägen!

Å då äre ju rätt självklart va ja ha sysslat med vrf ja inte orkat blogga :D haha vilket var samma visa idag, förutom att ja faktiskt skriver ett inlägg nu ^^ men finns inte så mkt att berätta förutom om morrondagen :)

Såå imorron kmr de bjudas på middag hos Luddelamm, sedan kan de möjligen bli lite alkohol intag sen va de snack om bowling, om nu inte kinect duger ;D mwuahaha kan bli spännande å se om man överlever utan skador!

Ska försöka slänga in en grogg i bloggen imorronkväll också, bara för å ta igen lite ;D

Tjingeling

Inga kommentarer: