fredag 14 oktober 2011

Ram Jam "Black Betty"



Har funderat länge nu på va i fasen ja ska dela me mig av x) haha "Black Betty" fick mig iaf att börja skriva, så kan ju lägga upp den låten bara för att den är så äckligt skön! :)

Gårkvällen va riktigt rolig! :) "Försov" mg som vanligt, sedan åkte ja in åt stan bytte däck å tvätta bilen, blev dock ingen vidare tvättning x) , sedan träffade ja upp Ludde på stan :) Å där traskade vi ett tag, ja hittade mig en tröja sedan fann vi systemet, där vi tog oss en lång rundtur :) Sedan blev de käk på Subway å sen bio :D Johnny English var helt klart sevärd! Så se den gott folk, å njut! ;D Kaffe hos Ludde efteråt me snack om allt å ingenting, lite youtube tittande å maskeraddräkt letande :) nån som mögligen har nå tips om ngn sida me bra maskeraddräkter, typ djurdräkter me heltäckande å megastort ansikte? Hör gärna av er i såna fall :D

Denna dag/kväll lär bli rätt lugn, men ska väl plåga igång biln å pilla på den :) fick ett mega sug (enbart för att de ha börja va så kallt) efter min bil nämligen. Sedan måste även Opelen göras iordning för bes! Har rätt mkt att göra egentligen, men vars man ska börja är den största frågan x) höhö

Aja, nu ska ja göra mig nå nytta, å ska väl försöka slänga in ett till inlägg lite senare :)

Tjingeling

Inga kommentarer: