söndag 16 oktober 2011

Nykterist!

Japp, nu ska ja bli nykterist i minst 1månad framöver x) Vet inte vrf alkohol ska va bra för min del, då man ändå ska må daåligt dagen efter xD nog för att de vart rätt lindrigt idag, känner lite bubbel just nu i magen, men annars så mår ja bra :) Sen så händer de ju så mkt konstigt under kvällens gång xD haha tror vakten va lur på att ja tatt nå partydroger, bara för att ja lät så glad o.O han frågade tillåme om han skulle bli orolig efter att ja hälsat xD hahahaha!!! Som sagt, nu SKA jag va nykter i minst 1månad, å satsa på annat skoj ist :) tex spara till min Bel air!
Annars så var de en superkväll med supertrevligt sällskap :) Så ja tackar å bockar ännu en gång

Kvällen ska väl spenderas i min ensamhet där ja bara få känna lugnet :) försöka göra en tidigkväll så ja hinn me nå saker imöra. Får väl om int annat se om de bli nå spelande också, lr om ja bara ska lata mig framför TVn... svårt val x)

Tjingeling

Inga kommentarer: