söndag 2 oktober 2011

Oohlalaa!




Några tappra krigare från gårkvällen! Dock inte dom bästa bilderna ^^ men den smällen tar jag, eftersom de va jag som va tvungen upp me mobilen xD önskar ja haft en mini digitalkamera, så de faktisk skulle bli några bilder x)
Aja, gårkvällen var iaf helt super :D något krånglig å något för mkt alkohol inblandat kanske? Har inte riktigt förstått allt som hände under kvällen, men huvudsaken man kan skratta åt de nu på efterhand xD Kul va de iaf! Å allt tack vare mina underbara flock, så tack för ännu en lyckad kväll :)

I morse ville jag mest bara dö iaf, klev upp lagomt sent enbart för att få sig nå i magen, sedan blev man soffpotatis tills man piggnade till där kring kvällskvisten x)

Nej, nu ska ja ta å gräva min egna grav i sängen å bädda ner mig tsm me katten :)

Gonatt!

Tjingeling

Inga kommentarer: