torsdag 9 juli 2009

Du-tu-ru-tu-ru. Wo-oh!


Sluta dröm om det ljuva livet,
(vi kommer aldrig va med om det)
Och be aldrig mer om ursäkt
(för sakerna du aldrig gjorde)




Ännu en dag av sommarlovet är snart slut, och allt känns fortafarande bättre än bäst, och ingen har ännu tatt de ifrån mig! :O Smått förvånad är jag :D Men ja få väl fortsätta va glad å le då :)
Denna dag ha vart seg å allmänt jättejätte super tråkig! Vaknade.. hum.. kan de ha vart ett två nångång? :S Iaf, så gick ja ner nångång, tog fram en kopp och fyllde den med snuskigt gott kaffe! Den gjorde hela min dag kan ja lova ^^ Sen satte jag mig och halvsov i soffan (förstår inte vrf) och såg nån rolig film me mamma :) Sen blev de städning inför MEGAfesten som kmr vara här på lördag x) Kmr bli grymt spännande (A) NOOOOOOOOT!!! Men bara bita ihop och se allt på den ljusa sidan, FULLA 40+are!!!! Så ja räknar inte med ngn kanon helg för min del :) Men förhoppningsvis tar de igen sig nästa helg om allt går som planerna vill ;D Då kanske vi ses ute på gatorna o.O
Morrondagen ser skum ut, ska försöka upp tidigt, om jag inte vakar och tokdricker kaffe i sinne :D , och jobba me fader och de otroligt roliga röret som får maka på massa plantor B) Helt klart mina bästa vänner här ute i skogen! Nej justja, ja få ju inte glömma min rosa flickvän Gretel som ja köpte billigt (A) Sen bli de kanske staden en sväng OM fader ska handla, annars få de va, för ja SKA ha hårfärg, måste ju fixa mina otroligt dumma ideér som ja ha fått för mig att ja ska göra -.- Så är huvet dumt få kroppen lida! Iaf, så ser mina ideér ut såhär, jag SKA faktiskt försöka, om ja lyckas och om ja klara av de, att klä mig lite mer som tjej och se ut som en tjej de närmsta veckorna framöver :S Smått skakis är ja, men nångång måste ja ta fram tjejen i mig xD HAHAHAHAHA Så detta kmr vara spännande :D Så från mukisbyxor till, ja vad allt nu heter som tjejer brukar klä sig i ^^

Du-tu-ru-tu-ru. Wo-oh!


Tjingeling!

Inga kommentarer: