fredag 10 juli 2009

Sleepless in Farslia!

Jahapp, va ska man skriva annat än att de blev en galen natt xD Skulle upp och jobba imorse, och jag visste att jag inte skulle orka mig upp, så de blev att lida mig igenom natten med snus, kaffe å film.. och då Landin som va social enabart för min skull! :D Kaffet gjorde ingen verkan, så ja blev som inte så mkt piggare, men innan jag gick ner till Pap å väckte honom va ja kalaspigg! :O Så ja käämpade med att få ut hunder för morron pink, de gick trögt, han är föfan mer morrontrött än en undom i sina bästa dar :O Men tillslut så gick de vägen. Sen blev de en ordentlig frukost, första gången på flera år, sen va ja fortfarande hungrig men de gick över när vi väl kommit oss uti skogan!
Efter en låda trodde ja tammefan att ja skull avlida på plats o.O För de första så va alla småkryp ute och dom kröp in i BYXAN!!!! O: Och de va oförskämt gjort! Dom kunde ju ha fråga iaf :( Sen blev ja bitte mitt på pannan å he va rent nå se fruktansvärt snukigt! Sen när de va jobbat klart kunde jag säga tack och hej till min vän röret, för vi kommer inte SES på bra länge! :D Sen blev de hoppa in i duschen å få bort allt myggmedel sen bare av te staden. Och där va de inte ens lite roligt, tur att de inte varade så länge annars hade ja somna på plats. Aja, sen hände de inte så mkt mer tro ja :s

Nästa helg då smäll de kanske!
I natt bli de kanske inte heller nå sova!

I morron fyller momo år!

På söndag hoppas ja på skell!

Tjingeling! :D

Inga kommentarer: