onsdag 22 juli 2009

Gårdagen

04:10 : Då satt man äntligen i bilen påväg till Skövde. Andra gången man åker dit, men denna gång med mam å pap i en bil. Är sjukt glad för att ja slapp att åka tåg igen med en massa snusk! xD

06:00 : Jag såg en ÄLG på ett jätte mega hygge!! xD Var då de mest spännande hittils B) Sen så passerade vi umeå för ca 50min sen, så framåt går de! Å med min underbara musik kommer denna resa att inte vara de minsta tråkig, sen måste ja ju tacka Pontus som smsa med mig nu på morronkvisten! :]

07:05 : HAHAHA jag passerade nyss Rövarbyn, var bara tvungen att anteckna de, för de lät grymt roligt nu på morron B)

08:20 : Hej Timrå! Fika, gott, pissnödig, återkommer.

08:41 : Ser en mega båt!

10:53 : Har spelat igenom alla låtarna på Mp3n -.-

13:07 : Vaken 12 timmar. Passerade Avesta för inte så längesen. Hittils inga rådjur eller annat skoj ha ja sett. Bara älgen imorse, en massa överkörda grävlingar + massa snuskigt snygga lastbilar!

14:14 : Möter en MASSA jänkare me gamm husvagnar efter sig!!! Nu gick jag igång!!!

14:38 : Fick se de första rådjuret.

16:03 Ser mitt andra rådjur.

16:32 Framme i skövde!

Tjingeling! :D

Inga kommentarer: