torsdag 9 juli 2009

Underbart... eller nå! :D

Klarade TVÅ faser idag B) är ganska nöjd, för de betyder att näste gång jag ha körlektion så boker dom uppkörning å teoriprovet B) Nöjd nöjd nöjd nöjd nöjd!!! :D:D Har dock C och repetions faserna kvar, men de kmr göras inatt? o.O Iaf C fasen, börjar vara lagomt pepp på körkort som sagt :) Men ja känner att risken att jag kmr kugga är stor ^^ så en massa massa övning för min del de kommande veckorna!
Så idag har jag faktiskt fått ngt gjort för en gångsskull! :) Sen ha ja städa lite och hjälpt till, skulle lätt kunna fara och jobba nu också :$ Livet är verkligen underbart för tillfället, och jag väntar bara på att ngn kommer och förstör de :D Så är de alltid! :} Så kom igen den som är sugen å krossa de underbara :D Nämen, de känns faktiskt oerhört konstigt att må så här bra, när jag egentligen borde gråta floder nu när ja har en anledning xD HAHAHAHAHAHAHA men icket, jag är sjuk x) helt hjärndö x)
Sen så funkar de absolut inge bra med att vara lesbisk längre -.- För de finns verkligen inge värre än att gilla killar :O för antingen är dom upptagna eller rent så jäkla proppfulla me skit så de svämmar över i mängder :S och dom där lite speciella typerna hittar man aldrig av xD HAHA eller, de är tvärt om! Dom hittar aldrig mig :O för jag hittar aldrig nån kille :O dom hittar mig :O hela bunten :O bläää, nu svammlar jag för mkt, och de betyder att jag ska nanna kudden :D Så gonatt folket B)

Tjingeling!

Inga kommentarer: