söndag 6 december 2009

Elina har nog tabbat sig igen...

De gör så ont
Att nått så nära
Kan va så långt bort
Jag, Elina Sprutludret SmygDamp Karlsson MÅSTE ju seriöst vara dummast på denna jord! Alltid så säger jag ett ord för mkt, ord som riktigt svider att säga, där svaren alltid blir likadana, helt oförståerliga. Tomma ord utan mening...
Detta var fel dag och defenitivt fel tid! Om du bara visste allt det där, hur lycklig du egentligen har gjort mig de senaste veckorna och hur mkt du har lyst upp mina dagar och kvällar, fått mig att le och skratta, och fått mig att inse hur patetisk jag egentligen är... Men den där längtan du fick mig att känna, den längtan som ger mig mitt mod, mitt hopp och min glöd!
Den längtan av närhet som jag länge gömt mig för, den längtan som gör mig levande!
Du har vart mig så nära, men ändå så långt borta.

Hade det inte vart så svårt, hade jag varit hos dig för längesen...

Näst intill perfekt är vad du är, och de gillas i mina tankar!

Tjingeling!

Inga kommentarer: