söndag 6 december 2009

HAHAHAHAHAH!

Moi ute på promenad me hunden under kvällen/natten ! öl, snus och roligt sällskap! Kan de bli bättre?


Herreguuuuud vilken kväll! xD Har suttit och druckit öl me 40taggare xD Var faktiskt ganska skönt och lugnt, iaf mot slutet ^^ Ha fått i mig mer än vanligt ^^ och är faktiskt bara lagomt lullull :] känns rätt skönt! Mariestads hela kvällen, mums! Massa minnen från i sommras! Mihihi gött alltså !
Men samtidigt hatar jag att dricka, får såna kluriga idéer :O Har funderat på att bli lesbiskt igen, men borde bli bi eftersom de blir ett lite större urval då, men ändå. Lesbisk skull int bli helt fel! Lesbisk psykolog nunna (A) WOW säger jag bara! Vilken paradis man skull leva i såna fall! MEN vissa pojkar kan ändå göra livet underbart!
aja, mönstring på måndag och längtar som faaasen! ;D Vill verkligen detta och hoppas på att få rycka in 2010!! Skulle vara det bästa i hela livet! En utmaning till skadar absolut inte!!


Tänkte smått tillbaka på det "gamla livet" då du tvekade på mig, precis du! Men jag hoppas att jag fått dig att inseatt JAG också KAN, även om ditt stöd var lika värdelöst som alla andras!! Så är glad att de blev som de blev! :) Har min egan vilja och mitt egna stöd, och det räcker gott och väl för att ja ska lyckas!
Tjingeling! För denna kväll

Inga kommentarer: