måndag 14 december 2009

"Life is like a dick, when it gets hard, fuck it!"

Tjockisar på hög nivå! :D
Fick ett oerhört "snyggt" hjärta i min Latte B)

Sen en egobild, bara för att förstöra stämningen lite B)

Jag bara älskar mig själv för tillfället! Varför vet ja inte, men kanske ha ngt med att de är sista veckan innan lov! :D Och det betyder att de snart är praktik igen! WIOHOOOOOOOOOOO! längtar så inåt .... :$ Och de betyder också att ja snart får veta säkert om de bli lumpen lr int O_O Å ja hoppas så fruktansvärt mkt att detta ska gå igenom!! Då skull 2010 bli bättre än ett toppen år! :$

Denna dag ha vart alldeles perfekt! :) Lugn dag på skolan, sen fixat studentmössan åsse sen va ja på en kompis date, me min "man" (a) jätte mysigt va de! Vi satt där å skoja å skämde mest ut oss :] Men de va kul. Sen prata vi lite om nyårs , längtar fruktansvärt mkt! :D

Allt för mig denna kväll! :D
Lr jo justja, höll ju på glömma! Bli så FRUKTANSVÄRT galen på alla nykära :O Jag ser dom överallt, enbart för att ja vill va i samma situation (a) mihihi!

Tjingeling!

Inga kommentarer: