lördag 26 december 2009

Ojoj..

Nu är det mkt jag inte ha hunnit skriva :S Men jag kan börja med de underbara dagarna me Angelica! Bara för att hon är bäst, å helt jävla underbar!
Men åkte iaf dit på lördagen, å snicksnacket drog igång direkt jag kom in genom dörren :) och de är nog de ja älskar mest med henne! Det går verkligen prata om ALLT med henne, och har vi inte prata på ett tag, så vet vi ändå vart vi har varandra. Jag bara älskar henne! Men iaf, så efter att vi hade snicksnackat ett tag så kom mam å skull hämta bilen, sen gick jag å Angel till konsum och drog raggen förbi godisavdeliningen. Självklart fick vi Mr.Chips å Herr godis med oss hem :) höhö! Sen blev de romantiskt middag, korv å makkisar ;) SKIT GOTT! Sen blev det film å massa skratt, godis och prat :) (kan hända att "prat" kommer att upprepas ett X antal ggr) Sen efter filmen prata vi på om allt å lite till. Berättade mina mörkaste hemligheter xD haha såna bär ja på kan ja lova! HAHA som INGEN förutom min Angel kmr att få veta. Sen fortsatte de (pratet) tills hon visade mig en sjukt snuskig sida :O som jag ha blitt beroende av! :O Har iaf hittat mig riktigt trevliga prickar! :) Tex från Oklahoma å Skottland :) Förhoppningsvis ska jag bli bättre på min engelska, för det kan ju vara bra att va någorlunda bra iaf. Men iaf så hade vi skitkul och skrattade i mängder, kollade på klockan å va ca 1, sen helt plötsligt var den 7, på morron ^^ höhö så då blev de sovmorron till 5 på eftermiddan xD INTE bra! Men he gick iaf ^^ Fast he blev svårt å somna på söndag kvällen, så de blev ännu en sen natt, å tkr synd om Angel som skull jobba :O haha men de lät då som de gick bra :) Hon kom bara hem lite senare än vad hon sa, men de gjorde inte mig ngt :] hihi Sen blev de tjatter, film å Bebo. Mysigt kan ja lova! Sen for vi en sväng till stallet :O kom hem vid 1 på natten :] höhö men de va mys att va ute å gå då kan ja lova! Sen när vi komme tbx, hade ja visst fått 3sms av en sötnisse, som trodde att ja int ville prata me honom nå mer, ber hemskt mkt om ursäkt för de! :( Men de löste sig iaf, tur du inte hann somna :] Men ptjaa det blev en sen natt den natten också ^^ å en ännu jobbigare jobbardag för Angel :O Tkr så synd om henne! Sen hann vi tjattra på en stund innan mina päron kom å hämta mig. Det sved, ville egentligen inte hem, ville stanna kvar. Vi ha så mkt att ta igen känns de som! Men som tur är, är inte lovet slut än, å mer mys kan dyka upp :) om hon har tid :) hihi
Sen var det julafton igår, var mys, väldigt mys :) Så kan inte säga annat än att den kvällen va lyckad :) Tack! :)

Tjingeling

Inga kommentarer: