fredag 17 april 2009

Onsdag 15/4 -09

Var på stan idag och tjollrade med syster. Var riktigt kul. De hade ett otroligt fint köpcentrum i skövde, lite krångligt att hitta men. Bjö hon på fika efter ett tag. Var oerhört mysigt, fick mig ett riktigt seriöst snack me syster, precis om allt och lite till.
Imorgon är det hemsresa, känns ganska jobbigt, vet ju inte när jag kommer få träffa dom stora turtuduvorna igen, men de är väl bara att bita ihop. Fast jag längtar faktiskt smått tillbaka till kylan, skolan och alla som finns där hemma, men de är ju inte så fruktansvärt många dagar kvar dit. Oroar mig bara för hur jag ska hinna läsa allt som ska läsas. Har ju bara 200 sidor kvar i engelskan, och svenskaboken har ja knappt läst ngt i, men de är väl bara att bita ihop när de gäller den saken också...

Tjingeling!

Inga kommentarer: