torsdag 2 april 2009

Torsdag

Vid den här tiden nästa vecka sitter jag, lr är nära att sitta på tåget här i från :) längtar!

Idag har de inte hänt så mkt, så ja vet int riktigt vad ja ska skriva. Åkte till Buträsk med mor, hämte mig leg, sen bar de av me första bussen tillbaka till skeå. Nästan hela vägen från Burträsk till Skeå har jag en snusk gubbe (garanterat vid 40års åldern) som sitter och stirrar på mig med sin snuskigt äckliga blick O_O Gloor på en tjejs rumpa när hon klev av, och ja mena GLO! O_O De fattades bara att han skull ta fram mobiltelefon och fota den O_O Ja må leva på snusk, men de där var övderdrivet snuskigt! Han kunde väl ha gjort de lite mer diskret. Men icket! Fy skäms gubbe lilla!

Imorron bär de av till Burträsk till Angelica :) Kommer bli snusk i mängder :) ( hoppas ja iaf :} ) Snusk snusk och ännu mera snusk till mig :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: