fredag 17 april 2009

Söndag 12/4 -09

Denna dag har varit slö, vaknade alldeles för sent, enligt mig själv. Blev som bara att kliva upp, fara och mata kissekatten, köpa sig nå lunch/middag, sedan hem igen, äta, och sist men inte minst bara ligga i soffan och se på tv. Att se på tv gjorde de inte bättre för mig när de gäller en massa saker där hemma.. Hoppades på att få glömma allting, lägga allt bakom mig, men det verkade inte som så.. Är det inte den ena så är de den andre som påminner mig..
Har försökt bestämma mig att sluta drömma, för de är bara till en massa besvär. Ju mer jag dömmer, ju mer besviken blir jag på mig själv.
Borde ha gett min syster och Gurka förbud att vistas tillsammans i min närhet O_O hon har turen som jag aldrig kommer att få :) men shit the same, ja håller tummarna för att de håller bra länge för dom! :)
För övrigt så tkr ja kärlek kan fara och flyga! :) Helt ärligt, varför finns den när man ändå inte får uppleva de? Och när man väl får uppleva de, så går de åt helvete likförbanna. Och ont gör de också! :O Jäfligt ont! Aja, orka sånt skitsnack!

Tjingeling!

Inga kommentarer: