måndag 30 november 2009

iiiiihh!

Hittade min spårlöst försvunna snusdosa imorse! :D Den låg på bordet (A) Men de gjorde den INTE igår! Pappas sko hade visst blitt snussugen igår kväll :] Den hade förmodligen glidit från datorn när ja gick upp xD Menmen, fallet är iaf löst :)

Idag ha vart ganska lugn, tog sovmorgon eftersom ja visste att de skull va strömavbrott på morronkvisten, sen körde ja en sväng till Btk för å fixa lite saker me banken, gick kanon! Så nu ha ja bara till uppgift att föra över inackpengarna till pap -.- Så ja få inte känna mig rik längre xD Mwuahaha

Sen kom min hjärna igång! Hitta åt en massa Rednex låtar som ja ha suttit å smaska till halva dagen :D Nu är Elina glad! Å ännu gladare kmr hon att bli!
En vecka kvar innan jag åker till Luleå för mönstring! LÄNGTAR! :D
Imorgon är de skola igen, kmr typ bli skönt.. Men då blire att göra "prov" hela veckan, å sen skicka till läraren iom att ja kmr va borta hela nästa måndag å tisdag!
De va nog allt för mig denna dag! :D

Tjingeling!

Inga kommentarer: