torsdag 12 november 2009

Oj så rolig dag..

+
=
Med massa sång i sängen idag! :D

Så ha typ min dag sett ut :) förutom att ja sovde till nångång idag, å såg på nån film medans jag halvsov, men de va bara massa mys poäng! :) Fast på en skala mellan 1-10 så ha mina dagar som sjuk lega på ca en 2a -.- så grymt tråkigt! Vill inte ha feber å ont i nacken längre, vill bara tillbaka till skolan å skruva! -.- man kan ju iaf HOPPAS på att ja tar mig dit imorron! Men men, inte lönt å va negativ när man kan va positiv! :D

Funderar starkt på att bli lesbisk igen! B) Saknar mina dusch funderingar kring de ämnet! :D Måste nog se till att få mig en stöt igen, nu när de ha börja spola upp vatten i tvättstugan igen när man duscha, då kmr nog duschandet va lite mer spännande med spänande funderingar å tankar om allt å lite till! :D

Kvällen kommer bara bli mys med ljus, musik å sång! :) Precis som igår! Men ja klagar inte, å de kmr nog bli min nya sysselsättning om kvällarna :D Sen måste ja få känna mig lite stolt för att ja ha fått tummen ur röven och börja blogga igen! B) Känns faktiskt lite skööönt! Men aja, tillbaka till mysigheterna! :D

Tjingeling!


Inga kommentarer: