söndag 22 november 2009

Porrunge! :D

Mihihi hoppas du bli nöjd nu Emma snuttan :] (A)

Meeen iaf, nu när Emma längtar efter ett inlägg så måste jag ju berätta lite smått om fredag till idag :D

Fredag:
Hade mys på skolan, slutade halv tolv å gick å åt lunch me porrungen ;> Sen gick jag till lägenheten å packade lite för kvällen (A) Visste inte riktigt vad jag skulle ha på mig, så de blev lite väl mkt kläder i väskan (A) Sen bare av till ume, till hotellet B) Me and Christoffer bodde på Scandic bredvid älven på 10e våningen :) Gick som kanon! Ingen svindel bleve! Sen ducha ja i mys duschen å blev galen på muppen som satt å bläddra mellan alla kanaler (fanns en högtalare ovanför duschen) xD Sen blev de två öl innan vi begav oss till middags stället! :) Rätt nice kväll faktiskt! :)

Igår så åkte vi till Christoffers kompis Linus å tjollrade på innan vi begav oss hem. Å när ja väl kom hem blev de bara mys till ja pratade med min porrunge ;) Å då blev de bestämt att köra till Medle (pallade inte va hemma å vila) till porris ;) Slutade med att vi babbla på som satan om ett å annat "jobbigt" xD å ödet å grejer ;) å vi kom fram till att vi båda tror på de ;D Sen drog vi till stan å pilla navel :) Sen åter hem till porris innan jag körde hem ensammen :D
Och idag så fick jag "sovmorron", kortare än vanligt, sen mys med the å mackor :) Sen ut till min älskade bil, å min underbara slipmaskin! Börjar som gå frammåt känns de som (A) Måste bara bli nöjd nångång -.- men de kommer väl antar jag! Och snart hoppas jag på middag, sen få jag se om det blir att köra till staden eller inte! :D

Bilder kommer kanske senare ikv ;D
Tjingeling! :D

Inga kommentarer: