onsdag 11 november 2009

Myyyspyyys! :D

+

=
Massa myyyyyys ikväll!


Sitter i min ensamhet med tända ljus och har de bättre än bäst, även om nacken sviker just nu! :D Lite feber ha ja också, men de skiter jag i! För nu funkar både msn å mitt ljud till datorn! :D Så nu kan jag lyssna hur mkt jag vill på min efterlängtade musik :]


Hoppas på skola imorron, är så grymt sugen på mitt Topp jobb, de pirrar rent i fingrarna! :D Fast jag saknar ändå Swecon! :O Var som lite mer fullfart i de hela ^^



Har vart annars vart lite uppochned de senaste dagarna. Blir så less på dessa killar ibland som kmr tillbaka till mig.. Är inte samma dumma lilla flicka, har lärt mig av mina misstag och gör inte om dom frivilligt, så är det bara å så kmr de att förbli! Lever hellre själv hela livet än att leva med massa lögner å svek..



Men annars så lever jag livet, å det kan inte bli bättre! :D Eller jo, det kan de :] Mihihi!




Tjingeling!

Inga kommentarer: