måndag 16 november 2009

Lättnad, lr vad?

Jaa alltså, detta känns ju skönt, på sätt å vis. Iaf för mig. Allt detta grubbel å tänkande ha gjort mig nog tokig i hjärnan. Men nu är de över! Bara sådär.. Poff.. Borta!
Dagen ha vart ganska bra, var pigg å glad i morse :D Blev dock lite snurrigt första lektionen! (A) men så gåre om man få alldeles för lite sömn xD Mwuahaha! Sen film på svenskan, då blev de lugnt å skönt :) sen på lunchen komme nån snubbe från Tv4 å ville att vi skull va me å svara på nå frågor om va vi tyckte om att våran skola kanske ska stängas! o.O HAHAHAH å så nervös som jag blev så höll ja på ramla baklänges med stolen med klarade mig jussåpass från ett lagomt fall :] Sen gick jag till ett annat bord för å slippa :D Mwuahaha Men de va kul! :) Iaf för dom andra å tv snubben xD

Tjingeling

Inga kommentarer: