lördag 14 november 2009

Oh hell....

Vad jag ha börja blogga! (a)
tredje inlägget för idag xD Är fan inte klok! HAHA
Men iaf, min dag ha vart ganska perfekt. Sovmorron, datorn, musik å städ i mängder! :) Nu ser de iaf inte så himla dåligt ut på mitt rum (A) Nu äre bara lägenheten kvar, som ska fixas till veckan.
Sen ha ja öva satan på My immortal, ha faktiskt gått hyffsat bra :) Har inte kommit så långt, men ändå ^^ Har bara lite problem att spela med båda händerna, går som inte riktigt som jag vill xD Men med lite övning så kmr de nog gå! :)
Funderingar hit, å funderingar dit... Kan va bra ibland, ha jag märkt! :) Brukar oftast ligga i botten när de funderingar kring ngt, men nu ligger jag på topp! Jag sjunger mer än vanligt (brukar betyda att jag är mig själv) , lägger det värsta på hyllan och tänker mer på mig själv, gör precis det jag känner för att göra å sist men inte minst så skiter jag fullständigt i vad folk tycker! :) Livet kan inte bli bättre för tillfället! Lr jo, just ja... De kan de visst, men i mitt fall är de svårt! B)
Tjingeling!

Inga kommentarer: