söndag 21 mars 2010

199

Haha ja kan inte annat än skratta! Ibland verkar de som att ja är mer het på listan hos tjejerna än hos killarna xD HEMSKT! Å nästan sant ^^ Man kanske sku satsa på bli lesbisk då xD nog för att ja är de till å från, men vrf int på heltid då? ^^ mwuahaha nej, nu ska ja sluta. Int ska ja bli lesbisk int.. Vill ju inte missa de riktiga mans armarna! (a) haha
Helgen ha vart rent åt turbo! :) Sku vilja spränga skiten å lämna allt bakom mig :) Är rent så jäkla arg så de finns inga ord som kan beskriva de hatet som jag byggt upp! -.- Å bättre blev de ju inte å ställa sig på vågen när man komme hem! De folk vanligtvis skulle jubla över , gråter jag över!! :O Hur svårt kan de va?! Allt är bara käpprätt åt turbo för tillfället å less de är jag! Fiiiiiiifan! Blir iaf att ringa vårdcentralen imöra å hoppas på få en tid, å sen ska jag ha ett svar vad som är fel me min mage, om de så ska behövas massvis me prover! Orkar rent int må illa en dag till....
Men nu ska nog NeggElina luta sig tillbaka, se film å deppa jävlar!

Tjingeling!

Inga kommentarer: